איך יוצרים תוכן גם כשנגמרים הרעיונות?

אחד הסודות לניהול תוכן באתר, בלוג או בערוצי סושיאל בהצלחה, הוא עקביות. אבל איך שומרים על עקביות גם כשאין זמן, אין על מה לכתוב, או שמצב הרוח לא משהו? אחת הדרכים למילוי מקורות התוכן נעשית דרך התייחסות מקצועית לדברים שבשגרה, אם ובמידה ואותן פעילויות מתכתבות עם התוכן שלכם. למשל, פעילויות שבשגרה, יכולות להיות דרך מעולה ליצירת תוכן, תוך כדי ניהול החיים שלכם. פעילויות עם הילדים, טיולים שיצאתם אליהם ועוד. כל אלו, הם למעשה הזדמנויות ליצירת תוכן איכותי, מעניין ומעורר מעורבות.

איך יוצרים תוכן גם כשנגמרים הרעיונות? מנצלים את השגרה!

כדי לנצל את פעילויות הפנאי שלכם כדי ליצור תוכן עבור האתר, הבלוג או ערוצי הסושיאל שלכם, יש כמה דגשים חשובים שיוכלו לעזור ולכוון אתכם:

1 – לצלם ולתעד את מה שחשוב ופוטוגני

יצאתם לטיול, אבל הייתם עסוקים בהפקה ובעניינים התפעוליים וחזרתם עם כמה תמונות "נחמדות", אבל לא כאלה שיעניינו את הקהל שלכם. להבא, חשבו מראש על פוטנציאל צילומים מהפעילות – זה יעזור לכם ללכוד את הרגעים השווים, וגם, לטוות בראש את הפוסט תוך כדי תנועה.

2 – למסגר את הרעיון לפוסט, עוד לפני תחילת הפעילות

את החזון לפוסט החדש שלכם, כדאי כבר לתכנן מבעוד מועד ולדמיין אותו עד הפרטים הקטנים. זה יעזור כי כשתגיעו לרגע האמת, תדעו בדיוק אילו תמונות תרצו לצלם, תתלבשו בהתאם ותמצאו לוקיישן מדהים (במקום למצוא את עצמכם מופתעים מלוקיישן לא פוטוגני, צבעים לא מחמיאים ותאורה מאתגרת מדי).

3 – להכין את האנשים שסביבכם לנושא

תמיד יהיו חברים שלא אוהבים להצטלם, או לצפות בכם עוצרים לרגע את הפעילות ומתחילים להיות אנשי תוכן. זה מובן, ויכול לעצבן את מי שממש לא מבין למה אתם עושים את זה (לעצמכם, ולהם). חשוב להסביר לכל מי שאמור לצאת אתכם לפעילות את חשיבות יצירת התוכן עבורכם. אם הם לא ירצו לקחת חלק בה באף צד של המצלמה, חשוב שתגיעו איתם לפחות להבנה שהם יכולים לצפות מהצד, אך בשום פנים ואופן לא להפריע או לקטר. אם אין הבנה מצידם וזה נתפס כמבאס ממש, אולי עדיף להתחשב ולוותר, ולבחור פרטנרים נלהבים יותר עבור פעילויות שיוצרות תוכן. מה שגם מעלה את ערכן של החברות הבלוגריות שלך (;

בקיצור, הזמן שלנו יקר, ולא תמיד יוצא לנו לתפעל את כל ערוצי המדיה שלנו באופן שגורם לנו להתרצות מהעניין. התחושה הזאת, שיש לך ערוצי תוכן מוזנחים, היא תחושה מבאסת וכדי להמנע ממנה, כדאי לחפש בכל רגע את הפוסט הבא. כמובן, לא בכוח, אלא רק אם התוכן באמת מעניק ערך לקהל (מהנה וקשור לעולם התוכן).

היי, נעים מאוד!

אני נטלי. שמחה שנחתת כאן (-:
אני אשת תוכן ואינטרנט כבר מעל לעשור, עם ניסיון כתיבה עשיר של כל סוגי התוכן (You name it) וגם, בהקמת בלוגים וכל מה שכרוך בזה; מאסטרטגיית תוכן וארגון הנושאים בהתאמה למטרות, דרך קידום אורגני בגוגל, תוכניות שותפים ובצד הויזואלי – צילום ועריכת תמונות כמעט רק במובייל (כי זה הכי כאן ועכשיו!).
עוד עלי

שיתוף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים